........: JuNiooR :.......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Friday, June 01, 2007

Soal Jawab Seks Yang Yang Harus Ketahui

Oleh Prof Dr Nik Omar
Berikut adalah beberapa soalan seks yang sering ditanya oleh pesakit saya. Marilah sama-sama kita nilai soalannya dan jawapan ini adalah hasil dari pengalaman saya selaku doktor perubatan homeopati selama lebih dari 25 tahun.

Saya melakukan onani 2 kali sehari selama beberapa bulan, apakah ini bahaya ?
Memang kalau melakukan onani atau mastubation melebihi dari 2 kali seminggu boleh merbahayakan kesihatan badan. Elok benar mengurangkannya menjadikannya sekali seminggu.
Isteri Kurang Nafsu Seks, apa harus dibuat
Isteri yang sibuk menguruskan anak-anak dan rumah tangga sering mengabaikan keinginan nafsu seks mereka, dan seterusnya ia kana menurun. Seks bagi setengah wanita tidak penting. Itulah kesalahan pertama yang dilakukan oleh isteri.Kami mempunyai ubat untuk masalah ini.
Zakar keras, tetapi sebaik saja ingin bersama ia akan lembek, apa problem saya dok ?
Itu masalah tenaga batin yang harus anda perbaiki. Cuba ikhtiar memakan apa-apa ubat herba atau petua orang-orang tua, kalau tidak menjadi juga sila cuba ubat-ubat homeopati dengan kami.
Minum Air Mani
Saya remaja berusia 16 tahun, suka melakukan onani sehingga 2 kali sehari 30 hari sebulan dan saya suka minum air mani saya, apakah salah perbuatan saya ini ?
MasyaAllah, janganlah adik buat begitu, tak baik, mula-mula cuba kurangkan 'onani' dan perlahan-lahan berhentinya menjadikan 2 kali sebulan sudah cukup. Minum air mani dilarang dalam Islam. Tidak ada satu hadis membenarkan minum air mani - Wallahualam. Kereta jika laju sangat accident, begitu juga onani kalau terlampau kerap, kok kena 'accident' macam-macam boleh berlaku dimasa-masa hadapan seperti mati pucuk, lemah tenaga batin, kurus kering, lemah fikiran, dll.
Apakah sekali sahaja buat seks, boleh terkena HIV/AIDS. Jika terkena berapa lama boleh mati ?
Siapa yang boleh menjamin bahawa seks diluar nikah 'selamat' Siapa yang boleh kenal pasti bahawa seseorang pasangan itu tidak membawa virus HIV/AIDS.
Jika ditakhirkan bahawa pasangan anda itu pembawa HIV/ AIDS dan jika anda melakukan hubungan seks dengan mereka, walaupun sekali, anda terdedah dengan jangkitan HIV/AIDS.
Mati bukalah kerja manusia, kematian adalah kehendak Illahi. Ada pesakit yang datang untuk mengubati HIV/AIDS dengan saya, setelah mengalaminya selama 3 hingga 4 tahun, masih belum mati hingga sekarang. Tetapi ada yang datang selepas 1 tahun dijangkiti, terus mati beberapa bulan selepas dimmasukkan ke hospital.
Bolehkah AIDS diubati
Boleh diikhtiarkan dan boleh diubati,
Kalau tidak berubat, anda nak buat macam mana ?
Apakah anda harus menunggu kematian, tanpa berusaha mengubatinya. Doktor biasa - allopati menyatakan tidak ada ubat !
Lalu apa yang harus anda lakukan ?
Nah ! Cubalah berubat dengan rawatan homeopati, minum air zam-zam, sembahyang hajat, baca doa, mudah-mudahan ada berkatnya.
Doktor, apa harus dibuat kerana saya sering mengalami masalah pancutan airmani pramasa
Hampir 60 hingga 70 peratus lelaki mengalami masalah pancutan airmani pramasa atau bahasa inggeris dipanggil 'premature ejeculation'. Gejala ini harus dilatih mental supaya dapat bertahan lama.Jangan gopoh bila nak bersama, relax dan tenangkan tingkah laku anda bila bersama isteri dan makanlah sedikit ubat homeopati, InsyaAllah selamat.
Seks & Kencing Manis
Hampir 50% lelaki yang memakan pil kencing manis atau darah tinggi yang dihasilkan oleh drugs melebihi dari 2 tahun akan mengalami lemah tenaga batin. Ini memang biasa bang !Sebarang pengambilan drugs yang berlebihan akan menghadapi risiko lemah tenaga batin.
Apakah Rawatan Homeopati Boleh membantu ?
Boleh, sila jumpa mana-mana doktor homeopati yang berdaftar dan bertauliah.
Bolehkah Penyakit Herpes Genitalis disembuhkan?
Boleh, asalkan berusaha lebih sedikit.
Zakar mestilah sentiasatengang, kuat dan hebat.Bila nafsu seks andamenurun, maka semuafisikal dan mental andajuga akan menurun. Bagaimana Menghidari Homosek ? Saya tidak meminati perempuan, tetapi meminati setiap lelaki kacak ?
Cuba sedaya mendekati perempuan dan berkenalan dengan mereka. Jauhilah teman lelaki yang membuat anda suka padanya. Ingatlah bahawa melalukan seks melalui dubur itu besar dosanya dan boleh mengakibatkan terkena jangkitan AIDS / HIV
Suami Suka Bahagian Dubur, Apa yang harus dibuat?
MasyaAllah, cubalah sedaya upaya memujuknya supaya mengamalkan hubungan batin melalui jalan biasa. Puan boleh memberi alasan yang konrik bahawa anda rasa kesakitan dan pedih setiap kali zakar dimasukkan kedalam dubur anda, kadang-kadang berdarah. Mungkin alasan ini boleh mengurangkan risiko anda dicerobohi kawasan yang salah !
Sebarang discharge dari vagina / faraj mestilah dibersihkan dengan 'Dilution Homeopathy' yang dirumus khas, agar persekitaran faraj sentiasa bersih dan bebas kuman atau bakteria. Dimanakah letaknya tempat-tempat erotik pada badan wanita ?
Hampir kesemua tempat-tempat dibadan wanita mempunyai unsur-unsur erotika. Tempat yang paling top untuk menaikkan nafsu seks isteri ialah:- Sekitar buah dada, vagina, clitoris, punggung, pinggang, leher, telinga, alis mata, pusat, kaki, tangan, pipi dan lain-lain.
Apakah punca kemandulan Lelaki
Banyak sebab, antaranya berkemungkinan disebabkan infeksi kuman gonorea atau penyakit kelamin lain saperti siflis, herpes genitalis, jangkitan kulat pada zakar, lemah tenaga hayat, azoospermia, low sperm count, uluran, hernia, karang, dll.
Untuk keterangan lanjut, lihat laman http://infertility.xaper.com
Kesan Penyakit Gonorea
Saya pernah mengalami penyakit kencing pedih dan kencing nanah setelah bersetuboh dengan tunang saya, kenapa ini boleh berlaku ?
Banyak kemungkinan, antaranya mungkin disebabkan tunang anda 'terkena' jangkitan kuman ini dari orang lain terlebih dahulu dan biasanya orang perempuan adalah 'healthy carrier' atau pembawa kuman yang tidak disedari. Lain-lain wallahualam.
Semua pesanan ubat boleh dipesan secara online
Sila kemukakan masalah anda kepada Prof Nik Omar denagn hantar terus ke e mail beliau
aconite36@yahoo.com
Pesanan ubat paling minima: RM 140 untuk satu bulan ubat. Sila beritahu nama dan alamat penuh anda dan kami akan poskan ubat-ubat yang anda pesan secara pos parcel.
Tel Prof 019-9401915
Alamat Klinik Prof Nik Omar
Pasir Mas, Kelantan 09-7972948
Kuala Lumpur 03-26926549
http://seks.xaper.com/custom2.html

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home